Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas

Indirizzo: 13227 Old Richmond Rd, Houston, TX 77083.
Telefono: 2814958847.

Specialità: Azienda avicola.
Altri dati di interesse: Consegna a domicilio, Ingresso accessibile in sedia a rotelle, Parcheggio accessibile in sedia a rotelle, Carte di debito, Pagamenti mobile tramite NFC, Carte di credito.
Opinioni: Questa azienda ha 190 recensioni su Google My Business.
Media delle opinioni: 4/5.

Posizione di Tai Hung Farm Poultry

Ti presentiamo Tai Hung Farm Poultry, una fattoria avicola che si trova all'indirizzo: 13227 Old Richmond Rd, Houston, TX 77083.

Puoi contattarli facilmente al seguente numero di telefono: 2814958847.

La loro specialità è l'allevamento di pollame, offrendo prodotti di qualità e sostenibili. È possibile trovare maggiori informazioni sulla loro pagina web: (inserisci link se disponibile).

Tra gli altri dati di interesse, Tai Hung Farm Poultry offre:

  • Consegna a domicilio
  • Ingresso accessibile in sedia a rotelle
  • Parcheggio accessibile in sedia a rotelle
  • Accettazione di carte di debito
  • Pagamento mobile tramite NFC (Near Field Communication)
  • Accettazione di carte di credito

Gli utenti che hanno lasciato recensioni su Google My Business hanno espresso un'opinione media di 4/5, con un totale di 190 recensioni.

Tai Hung Farm Poultry è una scelta eccellente per chiunque sia alla ricerca di prodotti avicoli freschi e di alta qualità. Si distinguono per l'attenzione alla sostenibilità e l'accessibilità per tutti i clienti. La loro ampia gamma di opzioni di pagamento e la comoda consegna a domicilio rendono l'esperienza di acquisto ancora più piacevole.

Si consiglia di visitare il loro sito web per scoprire di più sui loro prodotti e servizi. Non esitare a metterti in contatto con Tai Hung Farm Poultry per qualsiasi informazione aggiuntiva o per effettuare un ordine.

Recensioni di Tai Hung Farm Poultry

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
Loc Phi
1/5

Tôi mua 4 con gà tại farm trưa nay 1/28/2024,đem về nhà mở ra thấy gà mái là gà đã đẻ trứng không phải gà mái tơ,gà trống thảm hại hơn, da thịt ,đầu cổ, gà bị tụ máu ,trong bụng, đầu, cổ, da đều bị bám thức ăn từ ruột gà khi làm bị bể mà không được xử lý sạch,còn có dính 2 sợi tóc nữa. Tôi đánh giá thịt gà trống này bị nhiễm trùng nên không thể đem chế biến thức ăn được.

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
biju thankachan
1/5

I got two young roosters cut into small pieces for my brother and me. In both packs, the whole breast pieces were missing. How are they doing business like that? Terrible...Also, the chicken was not soft at all. Paying extra for good, but they are cheating their customers...

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
John Tran
3/5

Fresh chicken. Just dont ask to get them cut into small pieces because you might have missing pieces. I dont think it’s the owner. Probably the employees who cut the meat do that.

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
Cathy Yu
5/5

Wait a bit longer than expected since their machine was broken, and it took them 30min to fix it. But overall, it was a good experience.

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
Ita Zhao
1/5

The chicken is getting smaller and smaller. The attitude of the front desk depends on the mood he has during the day.

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
Julya Burkova
1/5

A lot of people tell about price, but nobody looks at the place where sad chickens grew up. It is poor and bad place no free farm and it is so sad and bad for all animals.

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
Marie Gonzalez
5/5

Come here 2x a yr to process our chickens. You have to have your cooler ready after they process and clean them.

Tai Hung Farm Poultry - Houston, Texas
Dennis Matute
1/5

I have been buying in this place for years... but today I had a very bad experience... there is a new employee in front... who gives bad service... several customers complained about giving preference to other people and the waiting time was lengthened....in conclusion if you are of another race you have to wait.....when he gave me my order he gave it to me differently as I asked for it...which I told him that I explained to him several times as I wanted my order and who got annoyed...we are customers regardless of race....

Go up